Jak wygląda trening ?

Nasze treningi, które odbywają się w Poznaniu to przede wszystkim zajęcia ogólnorozwojowe i specjalistyczne polegające na wszechstronnym , równomiernym i symetrycznym rozwoju całego ciała oraz wzmacniania go.

Zależy nam na wyrobieniu u naszych uczniów prawidłowych nawyków i zdrowych przyzwyczajeń.

Uczymy przychodzące do nas dzieci przewrotów, skoków, przerzutów, salt, stania na rekach itp., Dzieci często maja trudności z utrzymaniem równowagi ze zrobieniem skłonu, mostka, pompki, czy podciągnięciem się na drabinkach, tymczasem są to podstawowe ćwiczenia gimnastyczne, które każde dziecko powinno praktykować by utrzymać harmonie ciała i ducha.

Trening ten sprawia, ze nasze ciało staje się silniejsze i odporniejsze na kontuzje i urazy i jesteśmy sprawniejsi fizycznie.

 Podczas treningów akrobatycznych na trwale tworzymy właściwe zachowania, prawidłowe nawyki, które budują piękną sylwetkę jak również kształtują młodego człowieka w sferze psychiki. Poszerzając nasze możliwości stajemy się doskonalsi, ksztaltujemy zarówno sile jak i charakter.   

Na treningach kładziemy nacisk na:

  • wzmocnienie mięśni całego ciała,
  • szybkość
  • skoczność
  • zwinność
  • gibkość
  • koordynację ruchową
  • kształtowanie prawidłowej postawy i zgrabnej sylwetki,

Zajęcia prowadzimy z pasja i zaangażowaniem nastawieni jesteśmy na wszechstronność, urozmaicenie ale i przede wszystkim na bezpieczeństwo!

Trening rozpoczynamy rozgrzewką (najważniejsza część treningu!). Bardzo dużo ćwiczeń ogólnorozowjowych pobudzających do pracy cale ciało. W kolejnym etapie zajmujemy sie wykonywaniem najprostszych ewolucji akrobatycznych takich jak; przewroty, przerzuty, stania na rekach, przejścia w przód i w tył (w zależności od stopnia zaawansowania grupy jest to nauka lub dosokonalenie). Przechodzimy do głównej części treningu czyli nauki najtrudniejszych elementów akrobatycznych (salta, rundaki, fliki itp.). Końcowa część treningu to ćwiczenia siłowe przygotowujące nasze ciało do  wykonywania coraz trudniejszych ewolucji akrobatycznych w przyszłości. Trening kończymy ćwiczeniami rozciągającymi, gibkościowymi (mostki, skłony, szpagaty), uspokojenie organizmu po wysiłku.

Dzieci uwielbiają skakać na trampolinie, robic salta na materacach, a my dajemy im taka  możliwość dając nasza wiedze i poczucie bezpieczeństwa na świetnie wyposażonej sali.

Brak możliwości komentowania